Recollida d'objectes voluminosos
COM FUNCIONA EL SERVEI PORTA A PORTA?
1. L’usuari del servei de recollida notifica a l’Ajuntament els objectes voluminosos de què es vol desprendre i les quantitats. L’Ajuntament comprova que els objectes voluminosos a recollir estiguin dins la llista dels que poden ser recollits.
2. L’Ajuntament recull la informació necessària de l’usuari (nom, telèfon, objectes a recollir i lloc on s’han de recollir). Aquesta informació s’ha de trametre a l’Ajuntament el dimecres anterior al dia de la recollida. Cal remarcar que NO seran acceptades les peticions trameses fora d’aquest termini.
3. L’usuari cal que tregui al carrer, la nit anterior al dia de recollida (davant de l’habitatge), els objectes notificats.
4. L’empresa de recollida només agafarà aquells objectes i quantitats que hagin estat notificats, que estiguin a l’adreça especificada i que estiguin al carrer, no pas a dins de l’edifici, magatzem o pati.
CALENDARI DE RECOLLIDA 2022
DADES DE DEIXALLERIES COMARCALS
• Deixalleria de Balaguer
Adreça: Ctra. C-12, km 171.9, 25600 Balaguer
Horari: de 10.00h a 12.00h de dimarts a dissabte i de 15.00h a 18.00h de dilluns a divendres.
• Deixalleria d'Artesa de Segre
Adreça: Pol. Ind. El Pla, C. Onze de Setembre 7, 25730 Artesa de Segre
Horari: de 16.00 h a 20.00 h de dilluns a divendres (dimarts tarda tancat) i de 10.00h a 13.00h només els dissabtes