al contingut a la navegació Informació de contacte

Recollida d'objectes voluminosos

COM FUNCIONA EL SERVEI PORTA A PORTA?

1. L’usuari del servei de recollida notifica a l’Ajuntament els objectes voluminosos de què es vol desprendre i les quantitats. L’Ajuntament comprova que els objectes voluminosos a recollir estiguin dins la llista dels que poden ser recollits.

2. L’Ajuntament recull la informació necessària de l’usuari (nom, telèfon, objectes a recollir i lloc on s’han de recollir). Aquesta informació s’ha de trametre a l’Ajuntament el dimecres anterior al dia de la recollida. Cal remarcar que NO seran acceptades les peticions trameses fora d’aquest termini.

3. L’usuari cal que tregui al carrer, la nit anterior al dia de recollida (davant de l’habitatge), els objectes notificats.

4. L’empresa de recollida només agafarà aquells objectes i quantitats que hagin estat notificats, que estiguin a l’adreça especificada i que estiguin al carrer, no pas a dins de l’edifici, magatzem o pati.

PENELLES Voluminosos admesos 2021.jpg


    CALENDARI DE RECOLLIDA 2021

    Calendari voluminosos 2021.jpg


    DADES DE DEIXALLERIES COMARCALS

    Deixalleria de Balaguer 

    Adreça: Ctra. C-12, km 171.9, 25600 Balaguer

    Horari: de 10.00h a 12.00h de dimarts a dissabte i de 15.00h a 18.00h de dilluns a divendres.


    • Deixalleria d'Artesa de Segre 

    Adreça: Pol. Ind. El Pla, C. Onze de Setembre 7, 25730 Artesa de Segre

    Horari: de 16.00 h a 20.00 h de dilluns a divendres (dimarts tarda tancat) i de 10.00h a 13.00h només els dissabtes

    Document Actions